2010年1月22日星期五

刚刚听到一首很好听的歌,真的很喜欢。。。。

Mariah Carey - I Want To Know What Love Is

I gotta take a little time
A little time to think things over
I better read between the lines
In case I need it when Im colder

In my life there's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
Cant stop now, Ive traveled so far
To change this lonely life

I wanna know what love is.....
I want you to show me......
I wanna feel what love is.....
I know you can show me......

I'm gonna take a little time
A little time to look around me....
Ive got nowhere left to hide
It looks like love has finally found me....

In my life! there's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
I cant stop now, Ive traveled so far
To change this lonely life!.!.!.!.

I wanna know what love is.....
I want you to show me......
I wanna feel what love is......
I know you can show me......

I wanna know what love is....
I want you to show me....
And I wanna feel, I want to.... feel what love is....
And I know, I know you can show me....

I wanna know what love is, lets talk about love
I want you to show me, I wanna feel it too
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
爱真正是什么?
我不知道。。。。
爱是一辈子的学问。。。
对于我来说,爱抱括了很多。。。
不只是爱情,友情,亲情也是,
甚至你是爱一首歌也是爱啊。。。

新的一年才开始,好像很多事发生了。。。
搞得今年的开始好象不是很好。。。
也许从这事中,我们才了解到什么是要珍惜,感恩,及及时。。。
今年感觉上大家都有长大的感觉。。。。

今天去了姐姐的仪式。。。。
听到我堂哥说了一句我很喜欢的话。。。。
每个人都需要经过生老病死,只是早和晚。。。。
我们要努力享受所有的一切。。。。
我真的很认同,我会努力了。。。。
在仪式上,我没哭了。。。
不哭不代表我不爱姐姐,只是我答应了。。。
而且我的泪也流不出来了。。。

现在觉得自己的真的很幸运,很幸福。。。
因为有爱我的家人,爱我及撑我的朋友。。。。
能爱人是幸福的,被爱的人更幸福。。。。
所以,我幸福了。。。。
幸福不是必然,它随时会离开的。。。
我们只能尽量去珍惜并感恩。。。。


爸爸妈妈,谢谢你们。。。
养我,爱我,给我一个完整的家。。。
一家人在一起就要感恩了。。。
所以,我满足了。。。

只想说,朋友,爱你们了。。。。
谢谢你们的support ya~

还有,在看部落的你们。。。。
谢谢你愿意花时间看我的部落。。。

我是幸运及幸福的。。。
可以做我爱做的事情。。。。

朋友,你也要哦~

2 条评论:

  1. 知足就是快乐!!!^^
    gambat33 2gather!

    回复删除
  2. lun,谢谢你。。。一起加油~~~

    回复删除